12/12

Så skönt det var att sova ut idag, utan att behöva tänka på att man ska till jobbet senare ! När jag precis hade stigit upp ringde pappa och frågade om jag ville följa med till stan med han och bror. Så blev det. Vi gick i lite affärer och jag är med i jullottningen. Hmm, undrar när jag måste vara på torget på söndag..

Såg R idag också. Känns alltid lika konstigt att se honom. Jag vet att han såg mig, men jag undvek honom. För hon var ju med. Och jag är inte så populär i hennes ögon, vilket jag förstår till 100 procent !

Usch vad trött jag är i kroppen, så som jag har jobbat på i veckan. Mela duktig : ) Men igår fick vi liite extra rast, wee ! Först åt vi pizza vid sju, sen vid nio fick vi lussefika, haha. När jag kom hem fick jag höra hans röst, och sen somnade jag så gott typ vid fyra kanske.. Nej nu ska jag se på tv och ikväll blir det Idol.

Hejja Kevin !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg ?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0