Favoritlistan

Jag har blivit utmanad av Lina. Här kommer min lista på favoritsaker !

Vad är din Favorit...


Färg - Svart och rosa, speciellt tillsammans : )
Årstid - Sommaren, eller vintern när den är som bäst, och jag kan åka skidor !
Veckodag - Fredag helt klart
Högtid - Min egen födelsedag haha, och jag älskar att fylla år på våren
Bok - Alla Shopaholic böckerna
Författare - Sophie Kinsella som skrivit shopaholic böckerna ; P
Film - Crazy/Beautiful
Animerad film - This Delicate Film We've Made (haha of course) Eller Shrek
TV-serie - One Tree Hill
Låt - Oj vad svårt, men säger Lift Me Up
Artist - Ingen kan väl ha missat att det är mr Darren Hayes <3
Skådespelare - Anthony Hopkins
Djur - Mina marsvinsbebisar : )
Resmål - En vacker dag ska jag åka till Australien !
Stad i Sverige - Linköping och Göteborg
Transportmedel - Min cykel kanske haha, för den tar mig dit jag ska (om det inte är halt)
Sport att utöva - Slalomskidåkning och innebandy
Sport att titta på - Om det ska vara nåt, så ska det vara hockey i så fall
Maträtt - Potatis med brunsås och mammas köttbullar ; )
Dessert - Kladdkaka med grädde kanske
Krydda - Kebabkrydda, det är gott till det mesta
Dryck utan alkohol - Vatten
Dryck med alkohol - Starkvinsglögg (passande nu till julen)
Frukt - Kiwi
Grönsak - Avokado, för det är väl en grönsak ? Eller det kanske är en frukt..
Blomma - Julgran !? haha
Plats i hemmet - Sängen..
Plats på jorden -  I hans famn.. <3
Tidning - Cosmo
Kvällstidning - Aftonbladet
Person - Min pappa
Klädstil - Det varierar.. bara det är snyggt ; ) haha
Klädesplagg - Blev kär i min svarta mouyo t-shirt när jag fick hem den idag !
Ljud - Ljudet av regn som knattrar mot taket och fönstret när man tittar på skräckfilm
Godis - Choklad !! Vad annars ^^
Pryl - Alla mina specialutgivna Darren-skivor

Affär - New Yorker

Nu utmanar jag Sessan ! Kopiera listan och gör dina egna svar, plus att du lägger till en favoritsak. Så att listan växer !

Kisses

Kommentarer
Postat av: Sessan is bride to be

Åh en utmaning, va roligt! jag ska bara plugga ihjäl mig först, men ska göra utmaningne... har varit seg på bloggen igen =(



Saknar dig! Puss

2008-12-12 @ 18:53:16
URL: http://sessan82.blogg.se/
Postat av: Sessan is bride to be

har du varit på newyorker nu?! =) När jag och merpo var där så tänkte vi "gud vilken Mela-butik"

2008-12-12 @ 18:54:02
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg ?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0