Julaftons Kväll

Just det, det har ju varit julafton också. Det var mysigt, speciellt att få vara med både familjen, nära släkten OCH två utav mina bästa vänner ! ^^ Kan det bli bättre ? Fast jag blev ju lite onykter då (A) Och vid åtta höll jag på att somna haha.. Men annars var det trevligt.

Det här fick jag i julklapp:


♥ Massa pengar
♥ One Tree Hill säsong 5
♥ LapTop väska
♥ En Sjal
♥ Choklad
♥ En prydnadskudde
♥ Choklad-duschtvål


Har redan hunnit göra av med lite av pengarna.. Haha men det var en ren investering. Hade önskat mig en träningsmaskin men jag köpte den själv sen istället ^^ Så Mela är jättenöjd ! Tack alla, för alla fina presenter !! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg ?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0