Halloween

Åhh vad skönt det var att sova ut idag !! Men blev väckt halv två av att mamma ringde och sa att dom skulle komma. Det blev en tripp till höstmarknaden och sen hem till morbror där det blev kaffe.

Och vet ni vad !? Just nu har jag ALLA tv kanaler, ah eller typ alla !
Nu vet jag ju vad jag ska göra ikväll ; ) Hihi.. Det är fest på Vidar ikväll mä, och sen utgång. Mitt gamla hem Vidar..

Det vore ju jätteskojj att träffa alla och prata och ha trevligt. Samtidigt är jag inte det minsta sugen. Sitter här och är hur förkyld som helst och hallå - har ju som sagt ALLA tv kanaler ! Då måste jag ju passa på och titta på tv så länge det håller i sig ; P Haha

Aja, jag får se hur det blir. Som det känns nu stannar jag nog hemma. I morron vet jag inte vad jag ska göra. Bara vila antagligen. Eller just det, ska ju gå på marknaden en sista gång ja..



–» Vad har du gjort/ska göra denna halloween-helg ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg ?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0