Helg

Nu sitter jag här i lägenheten igen. Sov ju hemma i Hultsfred en natt.
Sov i brorsans sköna säng, och åhhh jag drömde världens bästa dröm !!
Det var att jag fick se Darren Hayes, sitta längst fram på konserten
- OCH prata med honom ! Det är nog fan min största önskan.
En av dom i alla fall : ) Så jobbigt att vakna och inse att det inte var riktigt.


Jag har världens snällaste och bästa föräldrar i hela världen !
Fick ett par nya högtalare, blev bjuden på thaimat,
och fick en massa annat smått och gått.. Tack pappa & mamma !


Just nu är jag i full gång med att städa. Sen ska jag vara duktig och träna.
Ikväll kommer nog Madde över en sväng skulle jag tro, filmkväll ?

I morron hoppas jag få se Malört och kanske skulle man träna då också..
Ja det här var min helg typ. Jag längtar till nästa helg då jag får se han igen.
Men vem vet. Nu för tiden ser jag honom ganska ofta ^^ hihi


Puss på alla sötnosar <3

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad duktig du är som fått rutin på träningen!

Go Mela, go Mela!!! ;)

2008-11-15 @ 21:40:00
URL: http://vildljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg ?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0