Sicket Väglag

Gick upp tidigt idag för att promenera bort till mormor och morfar. Fick låna deras telefon för att ringa a-kassan. De flesta vet ju hur dyrt det kan bli att stå i deras jävla telefonkö. Nej usch.. sen när man väl kommer fram så kan de inte svara på ens fråga !? Hallå liksom..

Sen ska mormor och morfar skaffa ett nytt kylskåp till mig. Det jag har nu är gammalt och frostigt, och drar en massa el. Så det tackar man ju inte nej till. Om det dessutom blir tal om en större garderob och ett skynke till min "sängalkov" så är det nästan helt perfekt här.

Mela är glad idag. Fika på stan med mina flickor lite senare också.. mysigt ^^ Vad som händer ikväll har jag ingen aning om. Det märks.. Förresten VAD är det för dag !? Jag är helt förvirrad. Kan bero på att jag åkte hem från Kalmar igår istället för i söndags, hmm x)

See you later ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg ?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0