Underhållande

"När man äter försvinner maten ner i magen sen kommer den ut i en brun påse ur rumpan."

Romian 5 år

Pappan har alltid varit rakad på huvudet, men tog förnuftet till fånga och låta det börja växa ut. Liam som då inte lade märke till det sa efter ett par månader: "ÅH, Pappa hat söppt hår!"


Liam 3 år

"Till sommaren kommer min lillasyster genom dörren."

Julia 3 år

Dottern badade med pappan hemma i badkaret, hon skulle sätta sig i hans knä och sa: "Pappa flytta på svansen, den är i vägen !"

Flicka 2 år

"Linda Linda kom och titta! Två sniglar håller på att pa..., pa..., dom håller på och gifter sig!"

Pojke 6 år


Sonen tyckte att mamman bar sig knasigt åt i köket och inte lyssnade på honom, då sa han: "Mamma är du inte ONLINE, du hör mig ju inte ??"

Pojke 5 år

- "Mamma, vet du jag ska inte ha några barn när jag blir stor."
- "Ska du inte, säger mamman, Varför då?"
- "Nääää, vet du, det verkar så himla besvärligt det där med att ha en snopp i snippan, så du, vet du, jag tror jag hoppar över det där med barn alldeles, faktiskt."

Ida 4 år



Hahahahaha !!! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg ?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0