Ingen Rubrik

Trodde att det här skulle bli den bästa dagen på länge. Av många andelningar. Samtidigt hade jag inga förhoppningar vad gällde en viss person. Men kanske kanske, skulle jag få några svar. Jag fick bara en fucking "smäll i fejset" ! Efter att ha varit den som försökt höra av mig, brytt mig och varit orolig. Utan någon som helst respons.. Idag fick jag se vad du verkligen är för en person, och det är inte den personen jag lärde känna för 3 år sen. Nu kan jag radera dig ur mitt liv, för alltid.

Du är död för mig.

Man kan ju undra hur någon kan ha sådan brist på respekt för en annan människa, hur man kan ignorera en annan persons oro på det sättet.
Det är för mig oförståeligt och inte minst FEGT !! Jag blev så jävla ledsen, förvirrad, besviken och förbannad. Nu är det bara en fråga som fortfarande surrar runt i mitt huvud.. och det är VARFÖR ? Jag kommer aldrig få något svar, det vet jag. Men jag har lärt mig en sak idag. Vilka som är mina vänner, och vilka som inte är det. Det är allt jag kan säga.


Kommentarer
Postat av: Miss0

Jisses vad är det som har hänt gums? :S

Ska försöka ta mig till Linköping, till min läkare snart. Får försöka tajma det så vi kan ses <3



Pusspuss

2008-11-22 @ 20:27:36
URL: http://miss0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg ?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0