Te & Kaka

Känns som man har fått en del gjort idag faktiskt ! Även om jag inte har det.
Har i alla fall haft en heldag med min älskade Malört ♥
Vi har sökt jobb, lagat mat, bakat, tränat (!) och umgåtts i största allmänhet : )


Dessutom har man fått veta vad man ska göra i helgen..
Förutom att sötsaken ska komma då ^^

Jag längtar !

Har faktiskt börjat få lite fler läsare här nu, och det är ju alltid skojjigt !
Tar ju ett tag innan den har upptäckts, men nu så..
Julia frågade vad mitt bästa raggningssätt är och vad ska jag säga..

  • Ögonkontakt !!
  • Svårflörtad men framåt
  • Just go for it
Haha, det låter väl bra !? Det tycker jag brukar funka ; )
Nej nu ska jag nog föna håret sen blir det lite tv tittande innan man ska sova.
Ska till arbetsförmedlingen vid tio i morron.. : /



*PUSS*

Kommentarer
Postat av: H*

- haha fan vad många som valt chad :O

2008-10-07 @ 23:31:39
URL: http://merei.blogg.se/
Postat av: H*

- haha awh tack så mycket !

2008-10-07 @ 23:32:07
URL: http://merei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg ?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0