Yesterday

Jag har haft en period eller vad man ska säga, då jag har tänkt på hur mycket jag saknar Sanna. Alltså jag menar.. jag saknar henne ju hela tiden ! Men jag har verkligen tänkt mycke på henne, tänkt på hur det var förr. När jag bodde i Linköping och jag träffade henne för första gången. Hur vi alltid brukade festa på BK och hur roligt vi hade. När vi flyttade ihop och blev kombosar ^^ Ja det var tider det..

Idag är det mycket som far igenom min hjärna.

Today:

  • Väntan....
  • Storhandla
  • Träna ?

Kommentarer
Postat av: Miss0

Oh söta du! Vad glad jag blev när jag läste inlägget! Saknar dig också! En massa ska du veta, tänker på dig titt som tätt här borta från Oslo =) Jag har inte hunnit läsa några bloggar då min laptop har kraschat och internet strular. :/ Men du ska veta att jag blev jätteglad!

Saknar dig Mela sötfot! <3

2008-09-30 @ 20:47:40
URL: http://miss0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg ?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0