Fyra Månder Kvar

Nu är det bara 16 veckor kvar !! Visst kommer väl den tiden bara flyyga iväg ?? Hoppas det i alla fall.. Det är alltså exakt 16 veckor kvar tills min födelsedag, tills jag får äta gottissaker ^^ Hihi Och en vecka till på det - sen är det ALV som gäller ! Weeeee...



Idag har det gått fort på jobbet. Vissa dagar är det faktiskt rätt så roligt till och med.
Om det flyter på så här med jobb till våren kommer tiden definitivt att gå fortare : ) Oj, har en del att göra ikväll. Bäst jag sätter igång. Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Sessan is bride to be

Får se om det blir en rosa present i år igen =) Tihi... eller kanske en lila, hm jag har inte bestämt mig än!



Saknar dig gumman, när kommer du?? Puss puss nöt

2009-01-15 @ 14:14:40
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg ?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0