Gott Nytt År !!

Det visade sig bli en himla rolig nyårsafton för min del ^^ Jag är glad att jag åkte hit till mina vänner i Linköping.. Hur ska jag nu sammanfatta dagen/kvällen då ?

Yesterday/Today:
  • Fyndat på rean
  • Ätit god mat
  • Underbart sällskap
  • Fest i Berga
  • Marsvinet Grisen
  • Guitar Hero och Singstar
  • Promenad mellan Berga och Gotfridsberg

Det har varit lyckat med andra ord ! Och jag har pratat lite med min sötsak också : ) Jag saknar redan Nella, Viki, Amanda och Andreas. Tyvärr var jag tvungen att gå hela vägen ensam, genom halva Linköping för att komma hit där jag har mina grejjer. Var ju sagt från börjar att jag skulle sova här. Annars hade jag kunnat stanna. Taxi var ju bara och glömma att få tag i ; / Men nu är jag i alla fall "hemma" i välbehåll, i Sessan och Prinsens lägenhet som dom så snällt lånar ut till mig <3


Nu är det alltså 2009, vilket man så klart inte fattat än.. Det känns inte riktigt samma längre som det gjorde förr. Det var nåt speciellt då, nu är det bara en anledning att festa typ xD Men det är ju skojj. Lagom full som jag blev ikväll också hihi. Mela börjar lära sig tror jag ! Fan att man måste åka hem i morron då. Bara för att jag jobbar fredag. Annars hade en extra dag här i min älsklingsstad inte vari fel. Men Nella och Viki och dom ska också åka hem i morron, vi kanske tar samma tåg ; )

Nu ska Mela sussa.. Och hon ska sova läääääänge !! hihi

♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Sessan is bride to be

Uschi söt.... det gick bra iaf =) Får du sova ut i vår stora säng och ta det lugnt dagen efter. Alltid skönt att vara "hemma" som du säger... jag har själv svårt att vakna upp nån annstans dagen efter och vet att alla min saker är hemma!



Roligt att du hade kul, vi hade det supermysigt här i Flen! Åker til sthlm imorogn, får se om jag hittar nåt roligt på stan. Ska träffa Mia och Simon + lilla Hugo imorgon! åker till Linkan på söndagkväll! Hoppas vi ses snart, Sötnos! Pussar från Sötnössen =) Nöss nöss!

2009-01-02 @ 17:23:31
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg ?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0