Hej Bloggen

Jag lever fortfarande ; P Är bara lite trött på att blogga för tillfället. Har ännu inte något minne till kameran heller, vilket är lite tråkigt. När jag tar kort med mobilen blir så blir dom sämst ju.. I natt sov jag här hemma i Hultsfred, i min gamla säng haha. Efter maten åker jag nog hem. Ska ju jobba i morron igen, vilket är bra så klart ! Hoppas veckan går fort..

Igår kväll följde jag med mamma och pappa till familjen Rälg. Där åt vi god mat och pratade, och jag fick köra bil dit och hem ^^ Det gör jag ju inte alltför ofta längre så det var skojj. Sov till tolv idag, för jag har sovit lite dåligt och varit lite upp och ner den senaste veckan. Nu måste jag vända tillbaka mig. För i morron ska jag upp vid halv sex - wee vad roligt ! not


Nu ska Mela se på MTV. Puss

Kommentarer
Postat av: Sessan is bride to be

Ditt minne var ju hos Tobias? Han sa det festen, har du inte fått tillbaka det än?



Åh söt saknar dig.. ses vi snart alltså? ÅH ska Mela hit.. vill vill vill =) Sessan och Prinsen vill ha Mela här alltid ju =)



Puss puss

2009-01-11 @ 16:57:29
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg ?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0