Ny Frisyr

Nu har jag äntligen beställt en tid hos frisören !! ^^ Fan vad jag har längtat efter det.. Är så trött på mitt hår just ! Så nästa vecka blir det en tripp till Linköping, hihi. Det gör inget att det kostar lite. Har precis fått min lön ! Och när jag kommer ut från Hairstyle är jag alltid nöjd, så det är värt varenda öre ; )

Frågan är bara hur jag ska göra.. Har lite funderingar på hur jag vill ha det, men det är inte lätt. Hade det inte blivit en så ful utväxt så hade jag färgat det svart igen -helt klart ! Har iofs trivts i alla frisyrer och färger jag haft de senaste åren. Det enda jag vet nu är att jag ska ha slingor och det ska bli mörkare..



Kommentarer
Postat av: Sessan is bride to be

Weeee!!!

2009-01-25 @ 13:12:05
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg ?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0