Premiärdagen

Okej, för det första kan jag säga att det är lugnt nu. Vi fick veta vem som slog in dörren och det igårkväll.. Så nu känns det bättre och jag är inte lika arg längre.



Nu har jag kommit hem från en dag i parken, med min kära ört ! Vi har haft så rolig när vi gått där och bara njutit av mat, sång, dans och godsaker ; ) Den nya miljön var helt fantastiskt !! Helt otroligt så bra det var.. Jag skulle kunna gå där varenda dag utan att tröttna tror jag haha. Bjuder på en bild på Hoppetossa !



Ikväll är det som sagt premiärfest så det är det jag ska sikta in mig på nu. Duscha, fixa mig och börja förfesta lite smått.. Hoppas alla haft en lika bra lördag som jag ! Och att kvällen bjuder på massa skojj ; ) Kan ta och bjuda på en egobild bara för att jag är så glad idag !



Och bilden är tagen igår, men vad gör det när jag är lika söt idag ? ; )

Kommentarer
Postat av: moxell

aaaaww!!!<3 finaste bilden!

2009-06-09 @ 00:24:45
URL: http://johannamoxell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg ?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0