Äntligen Ledig !

Det var seeeegt på jobbet idag, oj så segt !! Bara för att jag ville sluta.. Kunde inte tänka på nåt annat än att man snaart skulle få julledigt ! Wee.. Men det ska tilläggas att vi hade skitkul idag jag, M och C x) Dessutom fick alla en julklapp och så hade vi ju vårat knytkalas så klart, jättemysigt och gott !! Det är verkligen dom där små sakerna som gör det, och alla goa människor man jobbar med. Så visst går det, även om man antaligen ser ut som en zoombie där man går halvdöd och räknar ner timmarna tills klockan äntligen blir kvart över ett.. haha !

Nu är jag i alla fall hemma, i min varma lägenhet hos mina bebisar <3 Ska sova när som helst.. Åhh min varma säng ! Imorron blir det storstädning för hela slanten.. Och Malört har visst lovat snö, så det får man hoppas på då ; O Köpte förresten biljetterna till Metro idag, så på torsdag blir det garanterat supa av ! Oh yes, Mela har inte festat på läääänge så det rycker i hela min kropp just nu ^^ Då ska Sessan och Prinsen få se hur vi festar i Hultsfred, hihi.. Nämen god natt på er alla då (men de flesta sover väl antagligen redan) Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Malin

Blev de någon glögg när du kom hem?? hehe :P

2008-12-23 @ 15:56:24
URL: http://lamalin.devote.se
Postat av: Pappsen

Nä, visst vi glömde glöggen! Men lite annat gott att äta och dricka blev det.

2008-12-24 @ 11:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg ?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0