Dag 1

Nu ska jag börja med något jag gjort så många gånger tidigare haha.. Jag ska sluta äta godis, chips, läsk osv HELT ! Från och med idag. Tänkte uppdatera lite då och då om hur det går, lite lättare för min egen motivation på det viset ; ) Har ingen speciell anledning till detta, eller något slutdatum heller för den delen. Nu är det bara så här. Som ett litet nyårslöfte kan man säga ! Okej, ett mål har jag väl, och det är att bli av med mitt sötsug. Jag vet att det kommer ta många jobbiga veckor men jag har klarat det tidigare, så varför inte nu ? : )

Detta får jag INTE äta: Alla slags godis, chips, glass, kakor, choklad, dricka läsk
Undantag: Choklad en gång i månaden (pms hallå!?)

Today:


  • Har fortfarande inte ätit något onyttigt idag, och då ska det tilläggas att jag har massa gottigt kvar från helgen ! Men hälften är slängt och resten sparar jag till min sötsak och vännerna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg ?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0