Döööd !

Jag om någon brukar inte vara uppochner. Nu är jag HELT uppochner !

Jobbade över i natt. Tills för tjugo minuter sen.. Behöver jag säga att jag är helt död !!?? : S Inte nog med att jag inte är van vid att jobba kväll/natt. Jag är inte van att jobba överhuvudtaget.. Det är verkligen jättemycket att göra på jobbet och vi hann inte ens med det vi skulle i natt. Men man pallar inte hur mycket som helst. Ingen är ju vaken så här sent, så det är bra man har en blogg att tjata av sig på, haha. För när man mår så här pissdåligt som jag gör, då FÅR man faktiskt klaga och tycka synd om sig själv. Har ont i precis heeela kroppen, ont i huvet, hungrig, yr och gråter nästan så trött är jag ! Om mindre än 12 timmar ska man dit igen.. Jag ser inte fram emot det. Det enda som gör att jag går dit är att det ger pengar. Punkt.


Kommentarer
Postat av: Pappsen

Stackars lilla stumpan! Tänker på dig.

2008-12-09 @ 06:36:12
Postat av: Amanda

Usch då inte alls kul. Men jobbar du på vtt grafiska lr?! Kul lr?

kram

2008-12-09 @ 10:34:36
URL: http://ammielo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg ?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0