Längtar !

Ja fan vad jag längtar till nästa vecka !! Jag har inte haft mycket att se fram emot på länge. Men nu gör jag det, åhh vad det kommer bli skojj ! ^^

Next week:

  • Ja först blir det att jobba en kväll då..
  • Men sen är man ledig på tisdag !
  • Då ska jag städa hela lägenheten..
  • För på julafton kommer Sessan & Prinsen <3
  • Och då ska vi till mina släktingar
  • Se på Kalle Ankas julafton och byta paket
  • På juldagen ska vi till Hultsfred..
  • Och gå på hemvändarfesten !! ; )
  • Myspys middag med familjen mf på lördagen
  • Sen ska jag bara längta tills jag får se Han igen....... 
♥ Skickar en liten tanke till dig baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg ?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0