Tröttis Mela



Jag undrar när han kommer.. Jag saknar honom ! ♥


Idag har jag jobbat min andra dag på VTT. Har så sjukt ont i fötterna ! Och träningsverk i både rygg och ben. Haha det känns ju så konstigt. När man går från att sova till tio på mornarna och inte göra ett skit om dagarna, till att jobba mellan sju och fyra och stå upp hela dagarna xD
Aja, jag klagar inte ^^

I morron ska jag jobba på förskola ! Jag visste det ! Klart de ska börja ringa nu när jag precis fått börja jobba lite. Helt plötsligt fick jag två jobb att välja mellan i morron ;O Valet var dock inte svårt. Jag behöver få in en fot i förskolan. Den första dagen är viktig. Dessutom är det också en heldag !


Nu ska jag försöka laga något att äta.. Återkommer i morron, då ska jag berätta om min dag med barnen ; )

Kommentarer
Postat av: Amanda

Kul kul att du får jobba. Själv blev jag väckt av Södra vis förskola. Dt e underbart. Jag kör gärna lite extra för där trivs jag ;)

Kram

2008-12-03 @ 20:54:57
URL: http://ammielo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg ?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0