Brrrr

Klockan är halv åtta och jag sitter framför tv:n och äter tacos ^^
Förkyld, ensam och med en jävla träningsverk, haha..
Har inte tränat idag, men har fått en del annat gjort !
Kim åkte hem mitt på dan, sen åkte jag till höstmarknaden.
Pratade lite med söt Carro och och med lite annat folk : )

Haha, jag köpte hem hela tre flaskor av den godaste glöggen..
Och gissa vad ? När jag kom hem märkte jag
att jag inte hade någon korkskruv hemma, så det fick jag handla !
Ikväll ska jag bara mysa ner mig i soffan med rotfruktschips och godis
- och det bäst av allt, glögg ; )
 
Synd att inte Matilda bodde närmare, då kunde vi ju ha Idol-mys tillsammans.. <3

Kommentarer
Postat av: McAn

Hoppas inte att du åt upp precis alla chips...



Fast om du gjorde det så kan du ju komma ner på söndag och köpa mer ;) haha

2008-10-31 @ 22:31:17
URL: http://www.forestfamilies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg ?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0