Träning

Okej, så här långt.. Storhandlat har jag avklarat. Men jag väntar fortfarande. Herregud vad jobbigt det ska vara ! Bara för att jag VILL det så himla mycket.
Det verkar inte bli nån träning än heller. Ekonomin tillåter det inte. Faaast, som jag läste nånstans härmdan:


"Den som inte avsätter tid för friskvård idag får avsätta tid för sjukvård i morgon."


Vilket är väldigt klokt sagt tycker jag. I och för sig är det ju tid man pratar om då, och TID ja det har jag mycket av. För mig handlar det om pengar. Många skulle då säga: Men du kan du träna ändå -gratis !
Ohja, jag har testat det många gånger. Men riktigt den motivationen, att gå ut och springa eller göra tråkiga hemmaövningar, det har jag inte. Mela vill dansaaaa !! Och lära sig yoga och gå på aerobics ^^ Då kommer jag till min stora fråga..

Är det värt att lägga ner 600 spänn på att få göra allt det där roliga i tre månader !?

Kommentarer
Postat av: Lina

JAAA!!!

Klart att det är värt det!

Det blir ju 200kr i månaden, 50kr i veckan alltså.

Typ en Ben & Jerrys mindre i veckan... Och fatta så pigg du kommer bli. Och snygg. Snyggare menar jag. ;)

2008-10-06 @ 23:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg ?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0