Lång Dag

Det har det verkligen varit idag.

Jobbat som vanligt då.. efter jobbet gick jag och pappa i en affär för att kolla på present till mamma (hon fyller ju år på söndag<3 grattis mamma) Ska
inte säga vad det var, även om jag tror att hon redan fått den ? ; ) I alla fall.. efter det kom jag hem och slängde i mig lite pannkakor. För kvart över sex skulle jobbarkompisarna hämta upp mig. Sen bar det av till skogen. Det var en jävla dålig vägbeskrivning vi hade fått så vi körde vilse några gånger xD Haha ! Roligast idag ! Till slut blev vi guidade och väl framme var det "inredningsparty" eller vad man ska kalla det. Fanns massa fina och roliga grejjer till hemmet. Jag älskar inredning och fastnade speciellt för ett svart blockljus. Så det slutade med att jag köpte just det, även ett coolt grytunderlägg och en grytlapp.

Och nu är klockan ganska mycket, men jag måste ändå laga mat för jag har ingen matlåda till i morron. Fan att man ska jobba fredagen också : / Jag vill ju ha helg Nuuu !
Vet ni, nu är jag inställd på att hälsa på alla mina vänner runt om i vårt avlånga land. Ska verkligen försöka träffa de flesta innan sommaren. Det
dumma är att jag är lite av en impulsmänniska. Vilket inte är något dumt alls egentligen, bara roligt : ) Jag älskar att bara bestämma en dag att fan jag sticker nog dit ! Men det funkar ju inte alltid heller. Måste ju kolla upp så folk är hemma och kan just den helgen också.. Aja, denna helgen blir det nog Linköping verkar det som (äntligen!) Påskhelgen lutar det åt Stockholm... Sen har vi ju Göteborg vecka 18 ! *längtar ihjäl mig*

Den som lever får se ; )
Puss och kram vi ses på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg ?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0