Love In London



Äntligen har jag köpt biljetterna !!!! Åhh, behöver jag ens säga att jag längtar ihjäl mig !? ; ) Om lite mer än 8 månader smäller det ! Då menar jag inte bara fyverkerierna som antagligen kommer lysa upp Londonhimlen, utan jag kommer äntligeeeen få se Darren live !! Biljetten, som gick på närmare bestämt 1300 kr, gör att det känns lite mer verkligt nu. Men ändå inte så klart. Kommer antagligen inte fatta att det är sant förrän jag verkligen står där och ser/hör det med egna ögon. Meh, åååhh jag läääääääääääängtar !!!

Nu är bara frågan vem som ska få äran att följa med mig ; ) Har köpt en biljett extra i förväg så om någon vill köpa den är det bara att hojta ! Men som sagt, det är ju några månader kvar så det behöver man ju inte bestämma än, hihi ^^ Mela ska till London, Mela ska till London !!

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: McAn

Oh shit! 1300 spänn var inte billigt nånstans. Men du lär ju stortrivas som baraste den så kul att du kommer att få se honom live. Så den där Darren får itne ens tänka tanken att ställa in det där...

2009-04-21 @ 22:00:31
URL: http://www.forestfamilies.se
Postat av: Sessan is bride to be

Härligt! Men det är värt pengarna! =) Tihi... PUSS

2009-04-23 @ 22:30:04
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg ?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0