Ännu En Dag

Ja, jag vet ju inte hur intressant ni tycker att min blogg är egentligen xD Jag bara skriver av mig lite ibland. Håller vissa vänner uppdaterade av vad som händer i mitt liv och så vidare. Det är väl mest det som är tanken med det jag skriver. Sen är det något av en slags utlopp för mig att skriva det jag inte kan prata med någon om, förutom marsvinen när dom pratar tillbaka (vilket bara händer när jag öppnar kylskåpet) Haha !

Så vad har annars hänt den senaste tiden undrar du kanske nu ; P Svar: Jag har bara jobbat lite. Två dagar av fem på  VTT. Malört och Tobbe har också jobbat, och att ha två av mina bästa vänner där har faktiskt gjort att tiden gått lite fortare och det har varit lättare att jobba. Tyvärr får jag klarar mig utan dom i morron, men jag kan ju alltid vinka till Malin, haha ; D Nu ska jag snart ställa mig på träningsmojängen och förbränna lite fett !


*längtar*

Kommentarer
Postat av: Sessan is bride to be

Åh de är ju så underbara när de pratar =) Älskar det =)

2009-02-24 @ 21:18:20
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg ?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0