Det Här Med Jobb

Lite mer än en vecka kvar tills löning.. Och jag har inte en aning hur mycket det blir denna månaden. Jobbade inte heltid i januari nämligen : / Men jag har väl så jag klarar mig.. Kanske får jobba ikväll ! Min lilla ört har fått in en fot på VTT också, jättekul för henne ! Nån dag kanske vi får jobba samtidigt ^^

I helgen har jag varit i Kalmar hos K, mysigt mysigt.. Dock ringde de från VTT igår och ville jag skulle jobba, typiskt att jag inte skulle vara hemma då. Aja, man kan ju inte sitta hemma och bara vänta på att telefonen ska ringa varje dag heller. Men nu är jag hemma, ring då !! Haha

Today:

  • Träna
  • Tvätta
  • Jobba ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg ?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0