Thank God It's Friday

Nu har jag äntligen gått på heeelg ! Shit, man uppskattar den så mycket mer bara av att ha jobbat tre dagar ; O Haha.. Men det ska tilläggas att det har varit tre långa dagar. Eller kvällar/nätter egentligen. Gick av mitt pass kvart över ett, så nu är det inget jobb som gäller förrän på måndag morron ! Skööönt.

Helgen då. Har inte planerat något särskilt, men i morron ska jag storstäda lägenheten ! Det kan ju vara bra ibland.. Sen har jag bestämt mig för att ha en ätardag (den första på hur länge som helst, känns det som) Haha ! Det blir nog både cookie dough, choklad, chips och läsk ^^ Ojojoj..

Jag har förresten skaffat Spotify nu ! Superbra musikverktyg. Känns som iTunes, fast man slipper och ladda ner/köpa hela tiden. Musiken bara finns där. Ska testa det ett tag nu tänkte jag.. Datorn och musiken får följa med hem hem, för jag ska nog till Hultan på lördag ! Mest ta det lugnt och träffa släkten.

Natti natt....



Kommentarer
Postat av: Sessan is bride to be

Hej Söt! Du har blivit utmanad! Kolla bloggen =)

2009-02-20 @ 14:27:43
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg ?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0