Tillbaka !

Förlåt att jag varit så dålig på att uppdatera den senaste veckan.. Har haft besök av K, jobbat och typ knappt suttit vid datorn någonting. Igår gjorde jag sushi som jag bjöd Malört och Kim på. Han har varit så snäll och lagat god mat i veckan han också ^^ Idag har vi åkt hem till Hultsfred för att bara ta det lugnt, träffa min familj och äta god mat. Man saknar dom allt ibland..

Annars flyter livet på. Jag jobbar ganska mycket, har hunnit träffa ett par vänner jag inte ser så ofta och börjat planera att besöka någa andra vänner inom en snar framtid. Skönt att ha lite att se fram emot : D
Då blir det nog snart maj ! Jag vill ha choklaaaaaad !!!
En liten uppdatering då: Nu har jag inte ätit godis och sådant på 6 veckor. Känner mig väldigt duktig faktiskt ^^

Nu ska jag göra något annat ! Hej då !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg ?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0