Dom Slåss Om Mig

Varför ska allt jobb komma på en gång !? Ibland kan jag gå flera dagar i rad utan jobb, och ibland vill de ha en överallt och hela tiden. Knappt så jag hinner sova eller äta eller något överhuvudtaget ? Nej tack, jag har faktiskt lärt mig att säga nej när det blir för mycket. Många som är dåliga på det tror jag..tyvärr. Men förstå mig rätt, jag är oerhört tacksam för allt jobb jag får ! Vet hur det är att bara gå hemma och dega, leta jobb osv. INTE kul !

Idag har jag jobbat på förskolan/fritids. Det var skojjigt som vanligt ! Men vissa ungar.. Haha ja vad ska man säga x) Det är inte någon barnlek alla gånger, även om man skulle tro det var världens enklaste jobb att springa runt och spela bandy med grabbarna, måla och pärla med flickorna och sådär.. Nej nej ! Det tär på krafterna. Men jag klagar inte ; ) Som det är nu har jag ork att både städa och träna om kvällarna. Visst låter det härligt, haha ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg ?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0