Utmaning !



Den här bilden togs för ungefär tre år sedan.. På den tiden när jag var 19 år, blond och bodde i Linköping. En del av mitt liv som jag saknar ganska mycket, men främst en tid då jag växte mycket som människa. När jag tittar på bilden tänker jag på året 2005/2006, året då jag krossade ett hjärta, fick mitt hjärta krossat, pluggade, träffade nya vänner för livet och vägde typ 10 kilo mer än vad jag gör nu xD Ja det var tider det, haha.

Jag blev utmanad av Malin : )

1. Gå in i mappen mina bilder
2. Gå till den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden i den mappen.
3. Visa bilden på bloggen och skriv något om den.
4. Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen.
5. Länka till dem, och låt dem veta att de är utmanade.

Jag utmanar: Sessan, Lina, Madde, Nenne, Muffe och Sanna



Kommentarer
Postat av: Sessan is bride to be

Hej Sötnos!



Jag har redan gjort den utmaningen =) Blev utmanad förut... =)

2009-02-17 @ 22:40:14
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg ?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0