Clothes Over Bro's

Nu har jag hittat min absoluta favorit shop på nätet ! Sweden Rock Shop ! Klickade hem några produkter, hoppas man får ett paket nästa vecka då.. Har lite sparade julklappspengar, så tänkte eventuellt sticka till Kalmar nästa vecka mä. (Kommer ju som sagt ha bilen då hihi) Favoritaffärerna New Yorker och Deichmann är det som står högst upp på listan. Jag fick för mig att skoaffären var dansk först, men den är visst tysk. Borde jag ha förstått ! Haha..

Det går en massa rykten att Harrys ska öppna denna helg förresten ! Hmm undrar om det är sant, får kanske ta en sväng förbi med bilen i morron kväll och se om det är någon rörelse.. Det är ju på tiden att de kommer igång med något slags uteliv här i denna trista håla. Harrys har ju tyvärr blivit ett nersmutsat namn här vilket är tråkigt tycker jag. Vet inte hur många gånger det har bytts ägare. Hoppas verkligen att det går bättre denna gången ! : )


Kommentarer
Postat av: McAn

De öppar väl nästa helg snarare? Menmen, jag lär inte dra dit i första taget ändå...

2009-03-08 @ 14:51:26
URL: http://www.forestfamilies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg ?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0