Dilemma

Okej ungefär såhär snurrar mina tankar i huvudet runt..

Harrys öppnar i morron och bror med flera ville festa. Så det lutar åt att det blir någon slags fest, i alla fall utgång. Men ja, vi hade ju tänkt ta bilen till Kalmar på lördag. Inte så bra om man är bakfull ; S Haha.. Så nu har jag tre val:

  1. Vara helt nykter och köra dagen efter
  2. Dricka liite grann bara och kanske kunna köra dagen efter
  3. Dricka lite mer än lite grann och ta tåget
Haha vilket problem asså ; P Nej nu ska jag nog hoppa i säng, och ta tag i det problemet i morron ! Som Erik sa, det löser sig på det ena sättet eller de andra. Så sant så sant. Puss och god natt nu <3


Kommentarer
Postat av: Sessan is bride to be

söt? när kommer du hit? Du skulle bara ha sett hur mkt mat jag åt igår, tihi

2009-03-15 @ 19:27:54
URL: http://sessan82.blogg.se/
Postat av: Johanna

Uppdatering tack! ;) Puss!

2009-03-17 @ 17:05:54
URL: http://johannamoxell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg ?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0