Fiskgratäng

Nu har min sötsak åkt hem. Han har varit här nästan hela veckan ! Så mysigt så ^^ I morron ska jag och bror köra mina föräldrar till Arlanda flygplats. Vissa får åka till värmen och ha det bra, men jag får ha bilen i TVÅ hela veckor !! Det ska jag utnyttja kan jag ju säga ; ) Men exakt vart jag ska åka återstår att se..

Åhh det var så tråkigt att det inte blev Göteborg denna helgen.. : / Men jag förstår Mia med, har man inte råd så har man inte. Jag är inte rik heller. Vi får ta och hälsa på vår kära Anna en annan helg, när vädret är bättre mä. Nej, så ikväll blir det en soft-kväll framför tv:n och i morron åka bil - HELA dagen. Men det gör inget. Får ju lite quality time med min bror ^^

Hoppas ni får en trevlig helg, det ska jag ha ! <3




( Rubriken har inget med texten att göra. Tänker bara äta det nu. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg ?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0