Hej Igen !

Idag har jag varit med Malört nästan heeela dagen ! ; D För vi har jobbat tillsammans, och efter jobbet skjutsade jag hem M och T, sedan åkte vi hem till bror och gjorde sushi !! Äntligen, som vi har gått och längtat. Hur gott som helst var det, och vi gjorde inte lite heller ! Nej massa sushibitar blev det = matlåda i morron haha. Ska lägga upp en bild på den vackra kreationen någon dag.. Som svar på frågan hur det går med att inte äta gottissaker (inte för att någon har frågat) kan jag bara säga en sak: Nej, haha det går inget vidare.. *skäms lite* Har någon slags svacka med träning och allt vad nyttigt heter. Nu får du snart ta och skärpa dig Mela !

Nu ska jag småglutta lite på tv sen blir det sängen. Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg ?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0