Hej !

Har väl egentligen inget att skriva om direkt.. Mer än att jag faktiskt är på ganska bra humör, glad och inte så död idag. Har redan jobbat 36 timmar den här veckan, och i morron blir det ytterligare 8. Trodde det skulle vara jobbigare, men jag har varit med om värre xD Hehe..

Efter att ha städat lite här i lägenheten, tvättat och slötittat på tv, återstår det bara att duscha håret och sedan blir det sängen.
Det är ju som sagt en dag i morron också, då vill jag helst vara pigg. SEN är det helg !! Blir att åka till Hultan och äta pizza med brorsan och kusinen ^^

*puss*



And I miss you
This is all I wanna say
I guess
I miss you, beautiful
These three words have said it all
..

Kommentarer
Postat av: johanna

saknar dig me!





nehe va de inte t mig:p

okejdå!

Puss!

2009-03-21 @ 23:19:12
URL: http://johannamoxell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg ?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0