*Host Host*

Nu har jag varit dålig på att skriva igen, jag vet. Men det är så att jag varit sjuk hela vecken typ.. : ( Åhh, jag blir ju aldrig sjuk ! Har åkt på en jättejobbig förkylning och i tisdags kväll hade jag feber också. Skulle jobbat kväll tis-tors, men det blev inget med det. I vanliga fall jag hade blivit helt galen av att bara ligga hemma och må dålig, om det inte hade varit för att K är här hos mig ^^ Då mår jag lite bättre. Vi har bara gosat, vilat och lagat god mat tillsammans. Ibland är det allt man behöver..

Igår fick jag förresten hem mitt paket från Sweden Rock Shop (som vissa vet att jag gått och väntat på ett bra tag). Jag blev i alla fall supernöjd med alla grejjer ! Kanske bjuder på någon bild nån dag, om jag orkar ; P Väntar fortfarande på ett par andra paket som jag klickat hem. Men de kommer väl tids nog.. Nu ska jag väcka sötsaken så att vi kan äta frukost snart kanske. Återkommer lite senare, om jag kommer på något annat roligt att berätta ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg ?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0