Köra Bil

Ja det har jag gjort idag ! Var ett bra tag sen sist.. Har inte kört speciellt mycket på senaste året överhuvudtaget. Det ska bli så skönt att bara kunna ta bilen whenever och wherever jag vill : D I alla fall i två veckor.
Var och storhandlade lite mat på Willys idag. Behöver visserligen kompletera med lite mer sen, får ta det en annan dag. I morron är det jobb som gäller igen ! Fem dagar tills det är helg igen *längtar*
Nu har Beck börjat, ska kolla på det och äta lite glass. Men sen blir det banne mig inget mer gottigt förrän lördag. Har unnat mig waaay to much senaste veckan xD haha Ha det bra alla sötksaker ! Puss



And when you say you love me do you mean it?
Baby when you hold me do you feel it?
Should i believe the magic in your eyes?
I will wait until the end of time
To hear you say you love me, do you mean it?
Baby when you hold me make me feel it.
All i wanna do is make you mine
I've been hurt way too many times...

Kommentarer
Postat av: Pappse o Mammsen

Puss o Kram på dig stumpan, och ta väl hand om dig och bilen. KÖR FÖRSIKTIGT!

2009-03-09 @ 12:23:14
Postat av: Malin

Jag ahr heller itne kört bil på evigheter!! Fast det borde man ju,så man inte glömmer bort hur man gör,haha. Men avskyr verkligen att köra i sthlm :S

2009-03-09 @ 17:33:14
URL: http://malinsmedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg ?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0