Längtan




Give me somewhere else to go..

Jag känner en sån fruktansvärt stor längtan efter sommaren !

Och alla äventyr som den innebär:
  • Astrid Lindgrens Värld
  • Resor i Sverige
  • Vänner
  • Mycket skratt
  • Festival
  • Grillkvällar
  • Sol och bad
  • Hårt arbete
  • Slappa dagar
  • Bröllop
  • Massor med glass
  • Kärlek

Men först kommer våren..
Och den börjar redan smyga sig på.
Har gått från vinterjacka till vårjacka (underbart!)

Lär hända en del skojigt nu i vår också:
  • Påskmat, påskmust, påskgodis
  • Åka och träffa Naz med familj
  • Åka till Göteborg
  • Valborg
  • Fira min 23 årsdag
  • Mysa med sötsaken
..Give me one thing, tell me something I don't really need to know.

Kommentarer
Postat av: Sessan is bride to be

Jag längtar oxå massor =) kan inte värmen komma tillbaka... snö, vad är det?? Det som var så underbart varmt och skönt för några dagar sen.



Längtar till våren/sommaren, uteserveringar och allt. Emma och jag pratade om att vi ska ta en vinarkväll så fort det blir utserveringsdags! förra året blev det ju aldrig av =(



Saknar dig, får komma hit snart! PUSS PUSS

2009-03-22 @ 23:45:17
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg ?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0