På Nytt Igen



Den här bilden beskriver mig ganska bra just nu. Haha xD Jag kom ju igång så bra med träningen i januari, åt inget gaffs och så vidare.. Sen började jag äta godsaker igen och har inte tränat alls på ett par veckor. Känner mig nästan äcklig asså. Nej, nu blir det att ta tag i det här igen ! Om fem veckor fyller jag 23. Då banne mig ska jag va fit for fight -och beach 2009 of course ; )

Nu är det det här som gäller:
  • Träning 5 dagar i veckan
  • Inget godis osv mer än fredagkvällar och lördagar !
  • 4 mål om dagen (frukost, lunch, mellanmål och middag)
  • Fler promenader
Alla som känner mig tror inte att jag kommer klara det. Men det ska jag ! Blir ännu mer pepp bara för att bevisa det nu ; P Hoppas min förkylning gått över på måndag.. för nu ska jag köra igång på riktigt ! Jag har ett mål i alla fall och det är det som driver mig. Det svåraste då.. Det kommer bli att inte äta choklad varje dag (A) Haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart du klarar det vännen! ;-)

2009-03-28 @ 12:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg ?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0