Roligaste Kvällen

Precis hemkommen från Max och Elin ! Har haft en sjukt kul kväll ^^ Med sötparet, brorsan, kusinen, Jocke och Emma. Vi har lagat jättegod mat, kollat på Robinson, film, duckit och haft det allmänt trevligt ! Blev lite onykter, men det reder sig haha. Har kommit på att de allra roligaste kvällarna är de som bara blir. Det räcker liksom med ett gäng härliga vänner, onyttigheter och lite humor. Mela likes <3

Baby boo verkar vara full xD Haha Jag vet någon som kommer vara bakis i morron ?? Men vad gör det om hundra år säg ; ) Snart får jag träffa dig igen, and I can't wait..

I morron kommer för övrigt mamma och pappa hem ! Brukar inte träffa dom jätteofta annars, men det känns ändå att de varit borta.. *saknad* Det innebär dock att jag måste lämna tillbaka bilen tyvärr och det suger. Har haft två rätt roliga veckor i alla fall ; D De närmare veckorna är ett stort frågetecken, men man kan ju hoppas på massa äventyr. Överraska mig ! (A)

Oh vad klockan är lite, kan ju inte sova än ! Inte på en lördag hallå ! Samtidigt är jag så trött att jag knappt orkar hålla ögonen öppna.. Sånt är livet på en pinne xD Man kanske skulle ta en öl till ? Ehh nee, varför skulle jag haha..

Puss men bara på Kim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg ?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0