Suck Och Stön



Så här pigg är jag just nu xD

Sorry, jag vet att jag har varit dålig på att uppdatera. Men jag har helt enkelt inte orkat bry mig. Och denna vecka blir det nog inte mycket till bloggande heller. Har en helvetes-vecka framför mig. Okej, två dagar är avklarade nu. Men i morron natt ska jag byta skift. Vilket innebär att jag ska upp och jobba vid sju dagen efter. Jippi.. not ! Hur
icke lockande det än känns är jag självklart glad för att jag får jobba så mycket. Får stå ut i en och en halv månad till..

Vad har hänt annars då undrar ni säkert ; P Jo i fredags, som jag skrev om sist, slutade det med att Mela var en duktig flicka och drack bara två, tre cider eller nåt (inklusive varannan vatten -viktigt !) Haha..Sen tog jag en cola på puben. Var alltså i stort sett helt nykter väl inne på Harrys. Skitmycket folk och asvarmt var det.
Men det var roligt att festa med M för första gången ! Får vi ta och göra om ; ) Men nästa gång ska jag inte vara nykter haha.

I morron ska jag och Malört åka till Västervik och äta på Corner, yummie ! Det är den enda dagen som jag har tid den här veckan : S Kan vara skönt med ett avbrott i den grå vardagen som mest innehåller arbete. I helgen och tills idag har i alla fall min sötsak varit här och gjort mig sällskap. Han är verkligen en ljuspunkt i tillvaron. Han får det att pirra i kroppen på mig ^^ Nu är han i Motala, så får se när vi träffas nästa gång. Jag längtar redan.. <3

Nehe, jag borde sova jag.. Men som vanligt kan jag inte göra det efter jobbet, bara sådär ; / Först måste man varva ner, ta en dusch, kanske äta nåt.. Sen sitter jag och surfar och tänker. Det har varit en lite halvjobbig dag idag av många anledningar så jag måste försöka koppla bort allting innan jag kan sova. Men ska jag ju hämta Malört halv elva i morron ! Har i alla fall något att se fram emot då : ) Kram och Puss sätt dig på en buss !


Kommentarer
Postat av: Pappsen o Mammsen

Vi tänker på dig, hjärtat.

2009-03-18 @ 03:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg ?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0