Those Dancing Days

Och fest blev det också. Rolig förfest som alltid ; ) Med samma gamla härliga gäng (inte alla dock), memory game och lite twister. Skoj skoj ! Bara fem av oss skulle vidare till Metro, men slutade med att bara jag, Jossan och bror gick in. Vad ska man säga om Metro och kvällen då..

För det första var det väldigt dåligt med folk ! Och Dundertåget sög röv !! Usch vad dåligt det var : / De hade en ballad som hette "Delad Vårdnad" Säger ju allt.. xD Tur det var lite disco också, så man fick dansa. Nej, den 25:e jag ser fram emot, tror det blir mycket roligare då ! Agnes <3

Idag ska vi till mormor o morfar på middag, vetifan om det är kalas eller bara släktträff rent allmänt haha. Lite mat säger jag ju inte nej till i alla fall : ) Ikväll blir det att ta det lugnt, även om jag inte kommer jobba så mycket i veckan så måste jag vila upp mig inför en träningsvecka.

Visst kan man träna även om man fortfarande är liite förkyld ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg ?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0