Blev Ingen Petter



Igår var det fest, men dom som var där vet att det blev lite för mycket för min del : $ Först var det förfest hemma hos kusinerna, jätteskojj som alltid ! Jag drack rätt mycket av min goda viol-shot, vi lekte drinklekar och det togs lite kort. Sedan var det dags för Metro (jag hade köpt förköp och allt). Min bror var nykter och skulle köra alla dit. Dessvärre klarade jag inte av att åka bil så fick stanna och ett antal gånger, men jag kom aldrig ända fram ändå. Erik och jag hoppade av på stora vägen och skulle gå hem. Typ två timmar tog den promenaden, inklusive en massa stop då jag trillade eller fick upp ännu mer av det jag druckit under kvällen (verkar som det var en del).

Haha fyyy Mela, jag ska aldrig shotta igen !
Det kanske var typ den godaste shot som jag druckit någonsin, men det var fan inte värt det xD Idag när jag vaknade mådde jag ändå rätt okej, men det var väl för att jag inte hade något kvar i kroppen. Alltså jag vet inte vad jag skulle göra utan Erik och Tobbe. Dom är världens snällaste som alltid tar hand om mig när sådant här händer <3 Och dom roligaste att festa med - always ! Aja, nu är jag tillbaka i min lilla lya, har precis lagt in alla bilderna i datorn. Orkar inte lägga upp dom här, men ska nog göra det på bdb någon dag. Nu ska jag äta lite glass och se på Beck filmen ^^


I morron får jag se dig igen.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg ?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0