Why !?

Jag har så ont i ena ögat !!!! : ( Eller inte ont så, men det skaver som FAN när jag blinkar till eller blundar ! Ögonlocket liksom skaver upp hela ögat känns det som.. Jag har både ringt sjukvårdsupplysningen och bett mamma kolla på det. Båda säger samma sak. Att jag ska skölja ögat och vänta tills måndag och kolla upp det då. VARFÖR händer sådant här på helgen för ?? När sjukvårdsmottagningar och apotek har stängt. Och det värsta är att det SYNS ju ingenting heller. Så jag vet inte vad det är som skaver. Det gör det ännu läskigare ju !

Jag blev tillsagd att inte bära linser idag heller, fast det inte kändes obehagligt alls när jag hade linser igår. Nej det började göra ont när jag tagit ur linserna igen : S Har inte orkat ta mig ut eller göra någonting idag. Bara suttit här hemma och ätit glass och tittat på vänner. Malört kunde inte vara med mig heller så : ( Kanske ikväll om hon har tid.. I morron vet jag i alla fall vad jag ska göra. Klockan åtta är det jag som står utanför ögonmottagningen och hänger på låset. Hjälp, någon !?

This sucks..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg ?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0