I Kissed A Girl

Åååhh det var så jävla roligt igår !!! Hur i hela friden ska jag sammanfatta allt detta !?


Det började i alla fall med förfest hemma hos Max och Elin i deras nya lya.. Där blev det fest för hela slanten ; ) Alla var där, och då menar jag typ alla från gänget här i Hultsfred. Plus lite fler. Jag drog med mig Gia och Martin dit och jag tror dom tyckte det var roligt också !

Sen bar det av mot Metro, där det så klart var masssor med folk !! Och jag kände igen hälften av dom. Jag och Martin dansade nog ta mig fan exakt hela kvällen !! Så bra musik det var, och massa skojj !! ^^ Btw kom en tjej fram till mig och kysste mig från ingenstans ! ; O

Det var en så sjukt lyckad kväll och jag minns inte när jag haft så roligt på Metro senast. Eller jo, den där gången för 14 månader sen var ju inte så dumt.. I miss him.. Sen på natten kom vi aldrig hem till V-by utan jag har sovit på soffan hemma hos mamma och pappa xD


Idag mår jag faktiskt bra, jag blev sådär lagom full igår ! Varför kan det inte alltid vara så !? Hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg ?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0