Det Svåraste Som Finns

Ena stunden ville jag åka iväg så hemskt mycket.
Nu har jag inte den minsta lust längre..
Kärlek är nog det svåraste som finns, varför ?
Ja, jag har då inget vettigt svar på det.
Men när det väl är bra, då kan det vara underbart !

Kan det inte alltid få vara så ?

Alla är vi olika, och vill ha bekfräftelse på olika sätt.
När vi inte får det, då blir det lätt osäkerhet, besvikelse
och självkritik som följd.. inte roligt : /
Vissa vill ha fysisk bekräftelse, vissa vill ha det i handling.
Jag vill ha det i ord, speciellt eftersom
vi har ett distansförhållande..

Kanske måste vi båda lära oss att kommunisera bättre
med varandra. Men vi har ju hela livet på oss att göra det : )

Jag tycker om dig så jävla mycket baby..!
K
ärleksbekräftelse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg ?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0