Bildblogg ?

Tänkte om man kanske skulle börja med bildblogg igen.. Älskade min förra blogg ! Eftersom jag tycker om att fota och är sämre på att skriva om intressanta grejjer kanske det skulle vara en fördel.

Vad tycker ni ??

Men sen är jag också gryyymt sugen på att skaffa en ny mobil ! En kameramobil, så att jag kan ta bilder vart jag än är.. Digitalkameran jag har nu är inte den bästa. Känns som den väger ett ton, med sina två gigantiska batteri i, lite klumpig om man säger så. Mobilen jag har nu är en walkman, och vad ska jag med en musikmobil när jag har en ipod ? Nej hellre en med kamera.

Har gått och blivit lite kär i denna modellen (som tyvärr inte kommer förrän om tre månader) Iiiihhh, tills dess får jag väl släpa runt på min rosa tjockiskamera ><

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg ?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0