Hej =)

Oj, vad klockan är mycket ! Oliv gick hem för typ en och en halv timme sen.. En sådan himla trevlig kväll det blev ! Efter att sötsaken åkt hem (efter en riktigt mysig vecka) så blev det middag hemma hos morbror mf. Lite mat i magen och några öl senare traskade jag och Oliv ner till Harrys, där jag träffade några gamla vänner. Det blev inte mer än hej och hejdå typ för vi skulle inte gå in. Vi gick hem till mig istället, satte oss och glodde på L Word och drack Bacardi : )

Men nu blir det nog sängen för min del.. Det är ju en dag i morron mä. Då ska jag städa lägenheten och tvätta är tanken. Blir nog inget Stockholm för mig denna helg. Har inte råd, får ta det en annan helg. Visst då Madde !? ; ) Och btw, för dom som inte vet - nu har jag fått svar från ALV angående min anställning. Jag ska vara på Kopparkrogen ! Så nu vet ni var ni kan hitta mig i sommar hihi.. God natt alla sötnöss ♥

O - på söndag ses vi igen ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg ?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0