Snart Bär Det Av..

Just nu har jag så mycket att göra, vet inte ens vart jag ska börja. Måste packa för det första kanske.. För i morron ska jag åka till Hultsfred direkt efter jobbet. Hem till mamma och pappa och bror <3 Det är ju dit jag brukar fara på helgerna för det mesta. Men denna helgen händer det ju något speciellt också. Agnes kommer till Metro igen ; ) Så då blir det fest ! Fast jag ska ta det ganska lugnt.. Blir att åka buss på söndag eftermiddag. Till kära Göteborg !

Ska bli skönt att vara ledig från jobbet hela veckan !! Gå på stan, umgås med vänner, kolla in en skola, äta ute och bara va *hoppas på fint vårväder* För att sedan åka hem till Valborg. Det är i alla fall det det lutar åt. Men som vanligt blir nog Valborg en härlig impulsgrejj, me like  : ) Nu har ni lite hum om vad jag ska göra nästa vecka haha.. Då kanske ni förstår att jag måste börja packa nu. För jag kommer vara borta från min lägenhet i minst 7 dagar framöver !

Om jag tar med laptopen hörs vi säkert väldigt snart igen. Lite bilder från Götet utlovas ; D
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg ?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0