Vackra Göteborg

Har inte hunnit blogga något än ! Men nu tänkte jag slänga in en kort uppdatering om hur jag har det här i storstaden.. och jag stortrivs !! Igår var jag på stan helt själv. Shoppade massor, åt sushi och pratade med min baby på telefon <3 Mötte sedan upp Anna så vi samåkte hem till henne. Det var en lyckad dag, och nu har jag två till framför mig. Idag blir det stan igen, och förhoppningsvis en fika med Sara ^^ I morron ska jag på öppet hus och träffa Ellinor !

Har inte tagit några bra bilder än. Men det kommer ! Både från lördagsfesten och Göteborg, vill jag lova ; ) Nu är det bäst att jag gör mig i ordning för jag vill bara ut i det fina vädret !! Det är synd att alla ska jobba på vardagarna.. Annars hade jag kunnat träffa så många fler. Inte så mycket att göra åt. Jag har min semester nu så jag njuter av några lediga dagar i alla fall ! Ha en bra vårdag och ät inte för mycket glass ; ) Det kommer jag göra. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg ?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0